Gårdagens inlägg: Alla ♥ns dag!

Denna alla ♥ns dag har inte varit så speciellt händelserik må jag säga men med -32 på termometern
så går jag inte så långt från huset. Just i detta nu gås det väl inte så långt från huset överhuvudtaget
så jag ska då inte bara skylla på kylan. Man känner sig verkligen som en heffaklump, i synnerhet på
natten. Att bara vända på sig är som ett helt jävla projekt.

Vi har i alla fall busat på här inne i dag! Byggt lego och pussel såklart, städat lite, badat och bakat
alla ♥ns dagbakelser till pappsingen!

Noel skulle såklart hjälpa till att baka, han kan ju allt själv numera!


Noels alla ♥ns dagpresent (sånär som på lillebrors body ute på kanten)!

Kommentarer
Postat av: Louise

Men snaaart är heffaklumpen ett minne blott!:)

(Och dom där bakelserna skulle jag inte tacka nej till som frukost...)

2011-02-18 @ 08:42:45
URL: http://louisen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0