Fjällbilder på den vackraste!




















Förra helgen var vi i fjällen och när vi åkte hade vi stora visioner om att både fånga den största öringen och de finaste kantarellerna, inget av det inträffade kan jag tala om. Ett napp sa sig grabbarna ha fått men om det är sant vet jag inte, det påstådda nappet kan nog lika gärna utgjorts av skakaningarna efter mjölksyran i spöhållarhanden.
Jag och Lisa sa att vi varit på svampjakt men mest av allt satt vi i bilen och åkte runt på massa småvägar, tittade på nybyggda hus och surrade.
Oavsett fångst var det en underbart avkopplande helg för både vuxna, barn och hundar med grillmys i solen, lekparkslek och lösspring!

I helgen har vi städat bort här hemma på tomten vilken var en enorm befrielse då det känns som ett mörkt moln som legat över en men, nu är det gjort och nu kan snön komma även om den gärna kan sjå sig åtminstone en månad till!

Hoppas ni har det gott!

Kommentarer
Postat av: Louise

Lät som en riktigt avkopplande helg iallafall må jag säga. Skönt att komma iväg en stund och bara vara :)



Vilka otroligt fina höstbilder på Noel!

2010-09-27 @ 21:23:16
URL: http://louisen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0