Ljusfestival och funderationer!

Jaa, tro´t eller ej men dom hade en liten ljusfestival här i detta lilla samhälle innan helgen med 200
ljuslyktor som barnen på förskolorna runt om i kommunen gjort. Jättesöta små glasburkar med
fastklistrat, färgglatt silkespapper sken så vackert som bara ljuslyktor gjorda av små underbara barn
kan här i parken!
Var det inte mysigt så säg?
(Att det däremot var typ 20 minusgrader och att jag som den stadsbo jag tro mig vara enbart bar
jeans och sneakers frös arslet av mig hör kanske inte till saken)
Förstå vad mystiskt detta känns att nu jobbar jag nog bara en helg till innan jag går på havandeskap,
om den nu går igenom vill säga.
Känns även konstigt att man ska genomgå en förlossning inom en ganska snar framtid.
Hur gjorde man? Eller kanske framförallt, hur gör man?
Bm-besök i morgon, Niferex eller inte Niferex, det är frågan.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Jag håller tummarna för att du får havandeskap!

2010-11-23 @ 08:38:40
URL: http://www.bebisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0