Vi är nog kompisar, jag och UPAB.

Jag ringde UPAB om parkeringsbötern och fick den avskriven, tack snälla för min tredje parkeringsböter som ni makulerar! Jag tror vi är kompisar, jag och UPAB alltså.
·
Annars så pysslar vi som mest på med hallen. Eller pysslar och pysslar, sliter som djur halva nätterna är väl en mer korrekt beskrivning. Hallen blir i alla fall otroligt fin och ni ska få se bilder så fort bara skostället är byggt och piffet är uppe!
·
I morgon jobbar jag och på fredag är det begravning efter min faster vilket känns riktigt ledsamt.
På lördag dag ska vi och kika när kossorna släpps på grönbete vilket Noel som älskar kossor (han såg grannen i en svart tröja med vita målarfläckar och han är numera en kossa) lär bli lyrisk över och på kvällen väntas bröllopsfest för några vänner.
På söndag hoppas vi komma i gång med köket men det känns riktigt drygt att det är så läng leveranstid på bänkskivorna som 6-8 veckor men, det är nog bara att vackert vänta!
·
Några bilder från kvällens besök; Elmer och den ständige tuttjuven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0