Ingen sovmorgon här inte!

Jag hinner inte skriva så mycket då jag snart ska i väg och jobba! Här händer inte så mycket mer än annars och vad det innebär vet ni ju redan! Johan har varit i Stockholm sedan i går och som på beställning inträffar alltid det mesta när han inte är hemma. Noel började hosta vid 23.15 och somnade inte sen förrän 00.30. Jag låg och väntade på att han skulle somna så jag fick gå ut med hundarna för att sedan själv få gå och lägga mig och skam den som ger sig, vid 01.15 var jag i säng men kunde såklart inte somna förräns en timma senare som den mörkrädda skit man är! Sedan kl. 05.19 vaknade jag av att Noel hade tagit tag i mitt hår som hjälp för att ta sig upp i sängen, som i törnrosa ni vet så, då var det färdigsovit.
Helgen med stalltjejerna var iaf underbart trevligt, så mycket skratt, så mycket gråt (av skratt) och så mycket minnen!
Det måste vi helt klart göra om!
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejhej! :)

Ja det känns riktigt spännande, men just nu ser det verkligen ut som f*n, hade ju redan fullt utav möbler och nu ska han in med massor utav hans :p

Annars är det jätte bra, hur är det själv?

2010-03-12 @ 08:12:28
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: M A R i E (Mandelström På Ärten)

Kul att det blev så lyckat! =)



Härligt att våren är här med. Hälsa familjen.

Kramar!

2010-03-14 @ 13:14:11
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0