En mysig kväll med vännerna!


En mysig kväll med vännerna så bestämde vi oss för en promenad ner mot kolonistugorna för att släppa hundarna. Sagt och gjort, glada i hågen travade vi i väg med fikaväskan, barnvagnarna och odjuren på släp. Vi släppte hundarna, satt oss i kvällssolen, vyssjade vagnarna och tog fram fikaväskan men, något saknades. Kaffekopparna...
Som de rutinerade fikamammor vi är har man iaf alltid med sig en nappflaska och som ni ser även denna gång. (Iaf locket till dom)

I helgen ska vi på bröllop till Gävle och i ärlighetens namn har jag aldrig i vuxen ålder varit på bröllop så det ska bli riktigt skoj och det kommer garanterat vara hur vackert som helst så man blir tvungen flänna en skvätt!

Trevlig helg på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, man blir rätt fiffig som småbarnsförälder ;)



Som svar på din fråga; nää Johannes är fortfarande borta måndag-torsdag och kommer så vara i några månader till iallafall! Och på tal om Trästocks så vet jag tyvärr inte alls... försökte leta på hemsidan men kan det vara så värdelöst att det inte står när de spelar??

2010-07-02 @ 08:08:19
URL: http://louisen.nu
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Hej vännen! Du, jag tänkte kolla en sak, vartifrån var det vi köpte hundfläktarna till bilen? Det var en läsare som frågade men jag minns ju fasen inte. För visst var det från dig jag fick tipset och inte Anna?



Kram på er alla!

2010-07-05 @ 10:30:55
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0