En bortglömd award!



Jag fick för ett bra tag sedan en trevlig överraskning av Angelica (Tack snälla du!) där man skulle skriva 10 saker om sig själv. Jag hade helt glömt bort denna award men kom på den nu då jag såg den på en blogg jag snubblade förbi så nu ska jag göra den!

♥ Jag älskar inredning och att omge mig av fina saker.
♥ När jag kör bil kör jag för det mesta alldeles för fort.
♥ Jag har tre tatueringar och har haft 4 piercingar med har nu bara 1 kvar.
♥ Jag har hållit på med hästar mer än halva mitt liv.
♥ Jag hatar att prata engelska.
♥ Jag är skrämmande rädd för poliser.
♥ Jag spelade gitarrr hela mellanstadiet men kan nu inte spela en endaste låt.
♥ Jag är sanslöst rädd för ormar.
♥ Jag alldeles för ofta in på både Polarn o Pyret och MQ.
♥ Jag dricker kaffe i för stora mängder.

Jag skickar den vidare till Ewe, Andrea, Maciel, Pia, Madde och Sandra.

Kommentarer
Postat av: Ewe

omg. hur ska jag klara detta :)

2010-01-27 @ 16:00:22
URL: http://ewelinaasliv.blogg.se/
Postat av: madeleine

Tack gummsan! Men ja har nyss gjort den dära, Desireé skickade den också! Riktigt kul alla fall :) Kramis

2010-01-28 @ 14:37:38
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0