Mysiga jul!

Hej på er!

Jobbarhelg i helgen, känns lagomt hejjigt vill jag lova.
Äsch, när man väl är där så går det finfint men just att ta sig i väg, det är det som drygt när det för andra är helg.
I kväll ska vi på middag med "gänget" till Gotte och Lina och jag sitter och fnular på vad jag ska göra för förrätt.
Kanske blir det skagentoast? Mer avancerat hinns nog inte med tanke på att jag jobbar.

Annars händer inte mycket just nu, ansökan om havandeskapspenning är inskickad och jag hoppas verkligen den går i genom.
Planer inför julafton smids då som sagt ska vara hos oss i år med, supermysigt!
Jag har planer på att börja julbaka till veckan också!

Vad är erat bästa julrecept?

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Nog är julen mysig alltid :)

2010-12-06 @ 12:26:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Louise

Håller tummarna för havandeskapspenningen!!:)



Bjöd avdelningen på (otroligt enkla) pepparkakstryfflar som blev otroligt populära:



250 g mörk choklad

1 dl grädde

1/2 tsk pepparkakskryddor

1 tsk honung

1 tsk smör

Kakao



Koka upp grädde, smör, honung och kryddor. Häll över den hackade chokladen. Häll blandningen i en form ca 14x20 cm och låt svalna i kylen över natten. Skär i bitar och doppa i kakao. Tadaaaam!;)

2010-12-08 @ 08:09:17
URL: http://louisen.nu
Postat av: madeleine

Tjoo! Ja visst är det mysigt med julen, men ja vettifan om ja känner samma sak iår.. Kul när man mår som en röv och ska ha julmat i massor här hemma!! Vilken vecka är du i nu? Klart du kommer få havandeskapspenning!

2010-12-09 @ 10:43:09
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0