Flitens lampa!



Jaa, i dag är Noel hos farmor och medan passar jag på att göra bort sånt som behövs såsom att ringa samtal till försäkringskassan, csn, beställa tapeter, sätta ut annonser och städa.

Jag inser att Noels 2-årsdag närmar sig med stormsteg och frågade honom i dag vad han önskar sig i present och det som toppade listan var nyttopoppa (nyponsoppa för er som har svårt att tyda). Tvåa på listan var en båt och trea en lastbil. Jag tänkte när han började att det var då inga stora krav grabben hade men ändrade mig snabbt när han fortsatte med listan. Här snackar vi inga leksakstraktorer utan han menar the real stuff.

Jag börjar även fundera över vad som ska bakas. Cakepops är iaf ett måste och tårta såklart! Måste nog googla lite tårtor!

Här kommer förresten en önskelista till Noel som jag kommer fylla på eftersom:
Kläder (Polarn o pyret el. Villervalla)
Polisbil och andra fordon till Duplo som låter, blinkar och kör.
Presentkort på Sagolika ting och Polarn.

Nu ett avsnitt av unga mödrar och sedan promenad upp till svärisarna där det vankas raclette!

Kommentarer
Postat av: sandra

Åh du har nog lite rätt, hellre nu än sen. Men vad hände med att åka iväg i en vecka? haha räcker inte det :)tack fina

2010-08-12 @ 10:10:53
URL: http://repreptilia.blogg.se/
Postat av: Louise

Visst är det skönt att låna bort dom en liten stund så att man får något gjort?!;)



Otroligt fin bild förresten!

2010-08-12 @ 10:46:48
URL: http://louisen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0