Hälsporre och nya skor.

Bilder: Annelie
·
I dag har jag varit på vårdcentralen för att kolla upp mina fötter som jag haft så otroligt ont i sedan
slutet av förra sommaren. (Har jag sagt att jag hatar att gå till vårdcentralen?) Jag har hela tiden trott
att det berott på hälsporre och fick det i dag bekräftat så nu blir det tejpning av fötterna i 6 veckor
framåt och det ska bli minst sagt spännande att se vad det kommer ge för resultat. Jag ber till gudarna
att det ska bli bättre då detta verkligen inte är något jag önskar någon att få. Det gör så förbannat ont
och speciellt på mornarna är det i princip omöjligt att stå på fötterna så i bland kryper jag upp.
·
Noel har i alla fall fått nya skor i dag som han vägrar ta av sig och visst är dom bedårande söta?
·
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Annelie. För mig är det också värst på morgonen och även när jag suttit länge- bäst är det när jag rör mig även om jag idag blev ordinerad vila (gick alltså inte milen som planerat). I mitt fall så var det sjukgymnasten som tejpade mina fötter som skickade en remiss till ortopedtekniskt centrum. Hör om inte du kan få samma möjlighet- det blir avsevärt mycket billigare. Lycka till!

2010-04-28 @ 20:20:42
URL: http://annasanatomi.blogspot.com
Postat av: Erica

Aj aj har också haft (har lite kvar men så lite) en hälsporre och dem gör ju så ont. Tror jag fick min när jag väntade Isak och gick upp så mycket i vikt men vila och vila och bra skor så har det blivit bättre.



Hoppas foten kryar på sig!

2010-04-29 @ 16:07:04
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Åh fy va trist! Hoppas att det går över snabbt! Och har du några frågor så är Lisa expert på allt som har med hälsporre att göra vid det här laget.



Skorna var supersöta, jag måste ta och köpa sommarskor till Tilde också. Vad köpte du för storlek? 24?

2010-04-29 @ 18:29:17
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0