Student och Leos lekland.

Jahapp, så var man då student. Känns ju hyffsat wierd kan jag tala om, aldrig trodde jag väl att jag skulle få tummen ur att börja plugga igen. Vad utbildningen egentligen heter vet jag inte men man läser iaf till transportchef och logistikutvecklare. Det är en nätbaserad KY-utbildning, stor del praktik med andra ord, det gillas. Sen att Lisas karl Andréas läser samma utbildning gör ju inte saken sämre. bra att gå med någon man känner sen innan och någon att bolla med om man skulle köra fast.

I dag har vi varit på Leos lekland med mammagänget och barnen (och vi mammor) har busat, klättrat, bollat, hoppat och åkt cykel och rutchkana.

Bollar är smarrigt.


En busig Selma!


Och en lika busig Tilde.


Noel gömmer sig i bollhavet.


Medan Theo hänger vid sargkanten!


Dags för mat i magen!


Sara och Lina tar en cykeltur!


Nä, dags att börja gå i säng! I morgon är det skola som gäller, eller skola och skola, vi ska med klassen på älgfarmen för att köra fyrhjuling och klappa älgbäbisar och lillhjärtat han ska vara hos Lisa hela dagen. Hoppas han håller ett lite lugnare tempo än vanligt så han inte sätter i gång någon förlossnng!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Sara och Selma

Fina bilder som vanligt! Tack för idag och lycka till med skolan!

2009-09-01 @ 23:22:04
Postat av: Andrea

Va skoj ni verkar haft =) Häftigt att börja plugga igen, jag undrar när jag ska ta upp mitt studerande igen...hrrrm, får jag inget jobb det närmaste året så får jag nog sätta mig i skolbänken! Å d är faktiskt ngt jag vill,känns bara så surt att vara tvungen att ta csnlån...blä! Japp, promenadsällskap vill jag absolut ha! Vi får ta å styra upp en snart! Förresten, vet du när ÖF öppnar?

2009-09-02 @ 09:40:19
URL: http://www.bebisen.com
Postat av: ~~M A R I E~~

Men gud, har du börjar plugga? Det visste jag inte, kul! =)

2009-09-02 @ 18:22:53
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0