Så var helgen snart över...

Jaa, ännu en helg har sprungit förbi i ett alldeles för högt tempo, så fort att man knappt hunnit reflektera över att det ens varit helg. Den har för min del mest bestått av jobb vilket kanske är en bidragande orsak till varför det känns som det inte varit helg. Johan och Thomas har börjat med garaget och Noel har varit hos farmor.
Efter jobbnatt så sover man såklart bort halva dagen efter vilket jag tycker är en jobbig känsla, det är ju i princip bara på helgen man får umgås hela familjen och så sover man bort den vilket känns surt. När man vaknar kl 15 dagen efter så känner man sig lagomt mosig i huvudet och har ingen större lust att påbörja några stora projekt men i går tog jag tag i tvättstugan som varit en riktig surdeg men, nu är den klinisk och det känns så skönt, så skönt! Har även försökt mig på resten av huset med gott resultat! Det är så härligt att städa när inte Noel står och sliter i byxbenet eller blir arg över att han inte får styra dammsugaren!

På tal om Noel så har han sovit ganska bra nu ett tag men för några dagar sedan så var det som att det vände och nu är han tillbaka i sitt "jagvillintesovastadium" igen. I natt har han hållit Johan vaken halva natten och ikväll tog han två timmar att lägga och utan att sticka under stolen med det så känns det så hejdlöst drygt. Den lilla stund man har för sig själv och tillsammans med Johan på kvällen är för mig otroligt dyrbar så jag hoppas att han kommer på bättre tankar snart lilleman!

Lillhjärtat!



Kommentarer
Postat av: Louise

Är han något på dagis? Har hört att sömnen blir bättre för många då... Man behöver både sömn och lite egentid för att orka med!:)

2009-10-20 @ 07:56:03
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Louise

Är han något på dagis? Har hört att sömnen blir bättre för många då... Man behöver både sömn och lite egentid för att orka med!:)

2009-10-20 @ 07:56:19
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0