Plugg och utgång!

Jahapp, här sitter jag på jobbet och tar en paus innan morgonbestyren börjar. Jag vet inte om jag har så överdrivet mycket att förtälja men, kan ju säga att det är galet mycket att göra i skolan nu. Kanske inte för dom som bara har skolan men för en själv som har både skola, jobb, barn, sambo, hundar, hus och 0 fritid att kunna stjäla tid från så är det knivigt att få i hop det. Men det blir säkert bättre framöver! Annars så var vi, både jag och Johan fast på skilda håll ut förra helgen. (Vars ska jag rita korset?) Jag var hos Vicke på inflyttningsfest och Johan var med grabbarna. Noel han var hemma med mormor och Kenneth och vid halv 1 kom Kenneth in till stan och hämtade oss. En mycket trevlig kväll! Dagen efter så sov Noel ända till 9, det tackar vi för!

Ullis var ju hem helgen som var så hon var hos oss från torsdag till fredag och det var hemskt mysigt! Vi promenerade, åt god mat och skvallrade och hade det allmänt mysigt som bara nära vänner kan. Och på tal om nära vänner så bor ju som sagt, vilket säkert ingen har undgått, Lisa och Andreas i Vännäs nu och det är så härligt! Att bara kunna fara en sväng till varann, att inte behöva planera innan gör att allt blir så mycket enklare!

Annars då? Nu ska jag försöka hinna få företagsrapporten som jag inte börjat med klart innan fredag, på torsdag är det begravning efter morfar, på lördag har vi goda vänner på middag och söndag blir det nog en slappardag med fika med mammagänget.

Jag lägger in en bild som jag tog på Lisa och Andréas Elmer förra veckan. (Jag hoppas det är okej Lisa?)

Är han inte helt bedårande?

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hennes hemsida har jag varit inne på nån gång! (Om jag minns rätt) Sandro tycker vi är så fruktansvärt dyyyyra :/



Vilken lillsötis!! =)

2009-10-07 @ 09:43:15
URL: http://www.bebisen.com
Postat av: ~~M A R i E~~

Mysigt att Ullis varit på besök! =)

2009-10-07 @ 12:44:05
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Åh vilken liten söting! Man smälter ju! Fotot är helr fantastiskt fint. Hoppas allt är bra! Kram Emmy

2009-11-02 @ 20:19:44
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0