Vilket badkar tycker ni?

Okej min vänner, nu har jag beslutsångest. Johan är ingen badare så, han får inte ta del i frågan. Jag däremot är ett riktigt blötdjur och badar gärna varje dag så, badkar är ett måste. Nu till dilemmat, jag vill ha ett bubbel men estetiskt sett ser de flesta ut som rymdskepp. Jag har hittat några jag tycker är helt okej och nu vill jag veta, vilket tycker ni? Jag har en favvo men, det sku bli kul och se om ni är av samma uppfattning.

Westerbergs Motion.


Svedbergs Tino


Hafa Bione


Hafa Brigg


Denna typ av fristående kar gillar jag verkligen men, då nu vårat ska stå som inne i ett hål med tre väggar mot karet och bara en sida öppen och dessutom vara 160 cm så vart utbudet ganska begränsat. Vi skulle ju egentligen ha en relax men, jag kom ju på den finurliga ideén att skita i relax (och bygga en bastustuga nere vid vattnet sen i stället) och göra toan därnere större så det får plats med ett badkar. På så vis får vi ett till sovrum och det är det enda jag ångrade då satt i gång och började bygga huset men, vi försökte när vi satt och ritade det att få in ett till sovrum men utan att försöra planlösningen gick det inte. Det blev ett fjärde sovrum som fick stryka på foten då relaxen tog sin plats
Så nu är allt löst förutom badkarsbekymmret.

Har ni något annat förslag på kar så, bring it on!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svedbergs Tino tycker jag =)

2009-05-27 @ 19:14:18
Postat av: Louise

Jag förstår din beslutsångest och skulle nog köra på ole, dole doff... ;)

2009-05-27 @ 20:32:50
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Jag tycker nr.3. =)

2009-05-27 @ 20:56:14
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

Hafa Bione tycker jag...

2009-05-27 @ 21:53:13
Postat av: Therese

Det beror lite på hur det ska vara placerat men jag tycker att Hafa Brigg va absolut snyggast. Men då ska det inte stå mot väggen.

2009-05-27 @ 22:34:22
URL: http://leonnoah.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi ska ha Westerbergs Deep så det är min favorit och den är väldigt lik Hafas brigg. Men den gör sig nog inte så bra om den inte får stå fritt så då röstar jag på Westerbergs Motion. Lycka till med beslutet!

2009-05-28 @ 06:55:05
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: Anna

Tjenixen. Hm jag fastnade för Hafa Briggs eller Svedbergs Tino. Men det är väl oxå lite beroende på placeringen....



Hej hej

2009-05-28 @ 07:11:23
URL: http://pedersenanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Briggen är helt klart snyggast! Men står det mot 3 väggar så är det lite klurigare...kanske Westerbergs gör sig bäst då faktiskt....

2009-05-28 @ 09:28:40
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: mamsingen

Tycker det från Westbergs är klart bäst! Ser fram emot att få komma och bada i det karet! Eller?

2009-05-29 @ 23:47:44
Postat av: mamsingen

Tycker det från Westerbergs är klart bäst! Ser fram emot att få komma och bada i det karet! Eller?

2009-05-29 @ 23:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0