Underbara väder!

I dag har varit en ovanligt lugn men skön dag! Jag vaknade för första gången tror jag innan Noel, smög upp och gjorde i ordning fika, tog med hundarna och gick ut och satte oss på altanen.

Sedan for vi in till stan för att införskaffa en ny vagn då vi har sålt citycrossen p.g.a. att Noel både satt och sov så oerhört dåligt i sittdelen. Det kändes riktigt trist att ha i väg den då jag verkligen älskar vagnen i övrigt men, vad ska man göra?
Väl hemma så fixade vi lunch, åt och sedan la jag ut Noel i vagnen. Jag har stökat på litegrann här hemma och sedan har jag suttit ute på altanen och solat en lång stund i em medans Noel sov.Jag är impad över Noel som sovit sedan kl 13 och sover fortfarande vilket aldrig inträffat sedan vi bytte från liggdelen.



Nu ska jag ta och fortsätta städa bort lite och sedan börja med middagen!

Ha en trevlig kväll!

Och för er som undrar så har pappas andra hund inte kommit hem ännu.

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Åh vad mysigt det såg ut med fika utomhus. =)

2009-05-14 @ 18:18:06
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Therese

vad blev det för vagn då? :)

2009-05-14 @ 18:20:55
URL: http://leonnoah.blogg.se/
Postat av: Therese

Okej :) Ja det är nog den enda brio modellen jag gillar.

Jag älskar också Emmaljunga, har bara haft det :)

Hoppas den går att köra på vintern i djupsnö bara.

2009-05-14 @ 19:33:30
URL: http://leonnoah.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Åh, ni har rent av bytt bort vagnen?? Vad blev det för någon då? Nån bild i sikte?

2009-05-15 @ 09:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0