Regn och regn!

I går vi och gick en skön promenad med Vickan och Thea och sedan gick vi och fikade på caféet. När jag sedan skulle gå hemmåt så började det såklart regna. När jag hade hunnit halvvägs så stod det som spön i backen. Och då det var fint väder när vi gick så var min tanke att det skulle vara det när jag kom hem också så mjukisbyxor och träningsoverallsjacka var munderingen. Jag tror faktiskt aldrig jag har varit så blöt nångång tidigare och inte hade man med sig regnskyddet till vagnen heler. När jag kom hem var pappa här och han skrattade gott åt mig och tyckte att jag skulle gå in och snyta mig. Senare i går kväll var vi hos Lisa och Andreas och drack kaffe, pratade huslån och vilken intelligensnivå som genetligen krävs vid utbildning!

I morse när jag vaknade spöregnade det ute, finns det nåt med underbart (när man får vara inne vill säga)? Jag gick upp och gjorde välling till Noel och snabbade mig sedan att krypa ner i sängen med honom igen och låg och lyssnade på hur det smattrade mot fönstren!Nu ska jag fara in till Vindeln för att umgås med Vicke, vi ska ta en prommis och kanske fara ut till hästarna! I kväll kommer Maciel hit och då ska jag klappa på hennes bäbismage!

I morgon blir det umgänge med Cajsa och förhoppningsvis Lina. Vad vi ska hitta på vet jag däremot inte ännu, måste nog ta en snack med Cajsa och på kvällen ska jag vara hos Ullis tills jag ska hämta Johan på flyget!


Noel har hittat sin nya sovställning:


Nä, bäst att ge lille skutt mat och göra mig i ordning!

Ajöken!




Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Så söt bild! =)

Regn här med, men det känns faktiskt skönt. Inget "måste" att vara ute och jag har dessutom varit i skolan hela dagen så. =)

2009-05-06 @ 15:37:07
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ah, så söt bild :)



Ja, ikväll ses vi. Yeey :)

2009-05-06 @ 16:43:24
Postat av: Louise

Åå vad skönt det är nu när man slipper klä på en hel eskimåutstyrsel så fort de ska sova ute.



Tack för sand-tipset förresten. Jag tog mig en shot ikväll!

2009-05-06 @ 20:50:11
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Louise

Som svar på din fråga; Ja man skulle åtminstone kunna tro att jag är skengravid. Men nej, det är nästan tekniskt omöjligt måste jag påstå. Jag har bara fått en jävla aptit helt enkelt såhär inför beach 2009 ;) Och något syskon är iaf inte planerat innan jag slutat skolan om två år :)

2009-05-07 @ 07:26:56
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0