Helgen i bilder!

Ja, här är helgen som gått!

I fredags var jag till stan och fixade naglarna


och köpte en ram till Theas doppresent


och ett par söta ballerina på Nilson


Kvällen spenderades framför TVn hos Lisa och Andréas, det vankades tydligen hockey.

På lördagen skulle Vickan och Lundströms Thea döpas så, då var vi där. Jag vet inte om jag får lägga ut bilder från själva dopet men här kommer iaf en bild på en av dom fina och inte minst underbart goda tårtorna som en vän till dom gjort!


Här hemma fortsatte byggnationerna som vanligt


Det blev en sen middag efter Noel somnat vid 22. Lite smårätter (grillad kyckling, choritzo, laxbollar, krustader med diverse fyllningar, sallad och bröd) och ett glas vitt vilket genererade i våldsam trötthet så vid 23 stupade vi i säng.


Blommorna på bordet.


I dag har byggnatioerna fortsatt och nu är det Noels rum det pysslas med.


På em har vi varit på mammafika hos Lina, mycket trevligt! Jag lägger inte ut några bilder därifrån heller då jag inte vet om alla närvarande godtar det.  När jag kom hem därifrån regnade, haglade, åskade och blixtrade det så kopiöst mycket, strax därefter kom två regnbågar fram. Ganska häftigt att ena änden på regnbågen slutade nere i våran slänt, den brukar ju alltid vara så långt borta!


Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vilken superfin tavla! Var har du köpt den? Å wow vilken härlig tårta! Mums! =)

2009-05-11 @ 08:52:02
URL: http://www.bebisen.com
Postat av: Lina

Nä jag vet! Vissa kanske tycker dom är superrääliga men jag bara älskar det.



Hur går det själv på loppisrundorna? Går du något!



Avundsjuk jag blev nu när jag såg dina naglar... fyyyy mina är helt fulla med färg och ser inte ens kvinnliga ut.



kram på dig!





2009-05-11 @ 09:54:00
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Charlottas hemmaplaner

Hej!



Ser ut som du haft fullt upp helgen som gått!



Älskar verkligen doptavlan du köpt. Själv har jag köpt en annan doptavla från Isa Design. Kan inte tänka mig en bättre present till en liten prinsessa...



Sådana tjusiga naglar skulle jag också vilja ha... Suck. Passar inte ihop med allt mitt trädgårdsfix just nu. Tack för komplimangen för gräsmattan. I min lavendelkruka har jag fyllt på med vackra stenar, snäckor, stenpartiväxer och murgröna.



Ha en bra vecka!



//Charlotta.

2009-05-11 @ 10:13:33
URL: http://hemmaplaner.larssonslounge.se/#home
Postat av: ~~M A R I E~~

Superfina naglar blev det!

Gullig tårta!

*Väldigt roligt det med regnbågen, måste ju vara en på miljonen. =)

Och ja, det är så där man vill bli bemött. =)

2009-05-11 @ 16:41:29
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Och glömde säga att skorna var grymt söta och maten såg underbart god ut! Du är verkligen duktigt på att laga mat Annelie. =)

2009-05-11 @ 16:42:21
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Louise

Vad har ni för skatt gömd där nere då måntro?

Vilken läcker tårta! Och snygga naglar har du då också förresten ;)

2009-05-11 @ 21:12:59
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0