En drös med bilder.

Tack för alla kommentarer om badkaret i förra inlägget! Min favvo är det från Westerbergs men, vi får se vilket det blir!

Här kommer en hög med bilder på en del av vad vi ägnat oss åt den senaste veckan!

Vi har:

Premiärkäkat jordgubbar, himmelskt gott!


Lekt med katten.


Haft besök av Cajsa och Theo. Vi saknade Lina och Tilde men Lina jobbar ju jämt!


Städat tomten.


Ätit smarriga frukostar på altanen!


Blivit bedrövade över spilld färg. (Det blåste så att min provisoriska målarställning blåste omkull, på burken. Locket for upp och, det är färg på altanen, förbannat)


Funderat vad det är för pinne Johan hade med sig från mässan i Norge. Man ska bara sätta pinnen i jorden och sedan ska det snabbt bli ett 4 m högt träd. Jag skulle bara vilja se hur det trädet kommer att se ut som vuxet. En stam, brett som ett lillfinger, 4 m högt och 7 blad. Nägon trädkunnig som vet vad detta är för kreation?


Varit till nagelfixerskan!


Och varit på polarn och shoppat ett par jeans, en skjorta, en långärmad T-shirt och en solhatt till lilleman. Det är massa kalas här framöver så, klart grabben ska ha en ny skjorta!


Nu ska jag koka kaffe till bryggbyggarna och sedan blir det en härlig promenad!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh nej stackars er, jag vet tyvärr hur det känns att spilla ut färg..... Men så sjukt gott det såg ut med jordgubbar och choklad! Mums!!! Spännande med trädet, men jag har ingen aning om vad det kan vara eller hur det kommer att se ut, men jag har mycket svårt att tro att det skulle kunna bli något grovt träd av den lilla pinnen. Den 12:e jobbar jag min sista dag och sen har jag tid att träffas när som helst!

2009-05-30 @ 10:00:59
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: ~~M A R I E~~

Mysigt! Jag vill också premiäräta jordgubbar! =)

Kram Kram

2009-05-31 @ 09:36:43
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Erica

Hm... den där pinnen kan nog bli vad som helst den tror jag! Du får följa utvecklingen med kamera så vi får veta vad det blir :D



Det verkar vara full fart även i Vännäs på byggfronten!

2009-05-31 @ 13:28:24
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0