Bilder från dagarna som gått!

Det har varit en trevlig vecka även fast Johan har varit varit bortrest, jag har som vanlig hållt mig sysselsatt! I förrgår var jag hos Vicke. Vi tog en promenad med hundarna, skvallrade, åt pizza och sedan for vi till stallet och jag fick pussa hästmule och jag hade glömt hur mojjigt det faktiskt är. Jag borstade även lite på Shakir och jag kände mig lika lycklig som när man som liten flicka fått sin första sköthäst! På kvällen kom Maciel, vi tog en prommis och sedan gick vi hem och tittade på fråga olle och skrattade hejdlöst.
I går var Cajsa och Theo på besök, vi tog en promenad till caféet, lunchade och sedan gick vi hem, då kom Lina och Tilde förbi och i går kväll innan jag for och hämtade min kära Johan på flyget så var vi en snabbis förbi Ullis!

Nu ska vi in till stan för att fixa naglarna och shoppa lite grann och Ulle ska hänga på, mysigt!
Har funderat på införskaffa en cykelsits åt Noel, får ser om vi gör det i dag.

Här får ni några bilder från veckan!

Gamla fina Blondie, en mindre smickrade bild på mig, en hästrädd Noel (men han verkade gilla Blondie) och det blåser hejdlöst!


Gravida Maciel!


Theo!


Tilde!


Ha en mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Maciel

<3

:)

2009-05-08 @ 09:41:45
Postat av: ~~M A R I E~~

Vad mysigt du verkar haft det trots att karln varit borta. =)

Kram

2009-05-08 @ 23:42:53
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Lina

Åh va mysigt det lät att snusa hästmule, det var alldelens för länge sedan jag gjorde det sist =(

2009-05-09 @ 00:14:06
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: Pia

Att man saknar hästarna... Blodie, hur gammal är hon nu? Lizz är 16 år, gosh va tiden går!

2009-05-09 @ 15:19:44
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0