Utmaning.

Jag har blivit utmanad av Maria.

1. 4 TV program jag brukar se: Efterlyst, Deadliest catch, OCC och Miami Ink.

2. 4 saker jag gjorde igår: Hade namncermoni, stressade, städade och såg melodifestivalen hos Lisa och Andreas.

3. 4 saker jag längtar till: Att övervåningen blir klar, att nedervåningen blir klar, att tomten blir klar och till fjälls!

4. 4 saker som står på min önskelista: Ett gäng hissgardiner, massa tunikor från Esprit, en ny peakjacka och att alla nära och kära får vara friska.

5. 4 saker jag tycker om att göra: Umgås med familj och vänner, pyssla, läsa bloggar och laga mat.

6. 4 saker jag avskyr: Jag säger samma som Maria då jag inte kunde ha sagt det bättre själv! Torka golv, städa efter andra, tömma diskmaksinen och dammtorka (skönjar jag en viss röd tråd här?)

7. 4 saker jag åt i går: Paj, paj, paj och tårta!


8. 4 bloggar jag utmanar: Maciel, Frida, Sara och Cajsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0