Utmanad.

Har blivit utmanad av yttersjöviken!


4 av mina favoritprogram på TV nu:

* Den rätte för Rosing (Ja det är sant, jag tycker det är oerhört underhållande)
* Efterlyst
* ----------
* ----------

4 saker jag gjorde igår

* Gick en långpromenad
* Städade till mitt i natten
* Vek i hop 4 ton tvätt
* Lagade middag

4 saker som jag ser fram emot

* Våren
* Att få ta fram cykeln (Man hade kunnat tro det var en 5åring som skrivit detta)
* Att Ullis kommer hem och att Lisa flyttar hit
* Helgen då jag hoppas vi ska få en massa gjort på byggfronten

4 av mina favoritrestauranger

* Tapas
* TCs uteservering på sommaren
* Garaget
* Great Easterns lunchbuffé

4 saker på min önskelista

* En varm sommar
* Att alla nära och kära får vara friska
* Att jag får tid till att gå till gymmet
* Ett presentkort på MQ

Jag skickar den vidare till Maria, Sara och Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0