Bokglädje!

I fredags när jag var på akademibokhandeln för att hitta presenter till mina syskonbarn stod jag än en gång och kollade på den här boken till Noel och då slog jag tillslut slag i saken och köpte den, den är så underbar!


Samma författare har skrivit boken Hej barnbarn, som vi gav till våra föräldrar i samband med namngivelsen! En kanonfin bok där tanken är att dom ska fylla den med allt i från minnen från deras barndom till deras mammas favoritrecept och sedan ge tillbaka den till Noel när han blir stor!

När jag kom till Mamma och Kenneth i dag hade dom varit så söta och köpt denna underbara bok åt oss:


Och dessa till Noel:


God natt!

Kommentarer
Postat av: Yenny

Vi har "inte så lite kaxig" och är väldigt nöjda med den, en riktigt fin bok!

2009-03-24 @ 13:56:42
URL: http://yennyli.blogg.se/
Postat av: Carro

Boken om mig är så fin, har själv köpt den till Max.. Vart har du köpt Hej barnbarn?

2009-03-24 @ 20:16:39
Postat av: Annelie

Carro: Hej barnbarn har jag köpt även den på akademibokhandeln!

2009-03-24 @ 20:40:09
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0