Gästinlägg från Noel.

Nu ni kära vänner, nu har jag lärt mig en sak, jag kan ställa mig upp själv! Jag har gjort det förut också, i sängen, där slår man sig inte om man trillar. Jag brukar ställa mig upp i sängen när mamma  och pappa har sagt godnatt, sen tar jag det jag får tag på (krukor, nappburk, john blund m.fl.) och kastar i golet. Det låter jättehögt och och går i tusen bitar, det är superroligt!
I går provade jag att ställa mig upp mot hundarnas matskålar, det gick dåligt då jag skulle ta sats och ställa mig upp från knä så tippar hela alltet över mig. Mamma kollade så det gick bra och sedan började hon skratta åt mig. Hon tyckte jag såg ut som en dränkt katt med en potta på huvudet. (Cindres vattenskål välte över mig och satt kvar uppe på huvudet). Senare sa mamma att det säkert kommer ta ett tag innan jag vågar ställa mig upp igen för att jag skulle blivit rädd. HA, vad tror hon jag är för fegis? Idag har jag visat att jag är en tuffing, jag har ställt mig upp flera gånger!

Titta här!
Vågar jag?


Ja, det gör jag!


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Maciel

Åh så söt. ÅH SÅ SÖÖT!

2009-06-06 @ 16:39:25
Postat av: ~~M A R I E~~

Men Noel är ju för söt!! =)

2009-06-07 @ 20:07:22
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Louise

Men hejja Noel, vad duktig du är!:) Förresten så tycker jag att du ska ta med mamma och pappa till avabeach i sommar så att man får träffa dig!

2009-06-08 @ 07:39:53
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Erica

Men vilken duktig kille du är! Och någon nytta ska man väl ha av hundskålar och liknande om inte annat så för att ta sig upp!

2009-06-10 @ 22:50:45
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0