Fiskelycka!

En stund i gårkväll tog vi en paus från nedervåningen och Johan och Danne gick ut på bryggan och kasta lite för att prova fiskelyckan. Jag skulle just gå ner på bryggan när pappa ringer så jag blev varandes inne en stund, pratandes i telefonen. Efter en stund börjar det ringa febrilt i telefonen, först på mobilen och sedan hem och jag se att det är Johan som ringer. Jag tänkte ha Danne trilla i vattnet eller men, då kändes ju jävligt elakt av Johan att bara stå där. När jag svarar så hör man extasen på en mils avstånd. Nästan lite anfådd säger han kom hit med kameran, FORT. Jag sprang ner och vad låg där om inte en gädda. Jag är inte så impad av fiskar, jag är lite rädd dom faktiskt, SKITRÄDD är nog den rätta benämningen. Hur som, jag var ju tvungen ta kort på aset.

Fisken.





Jag tar lite bilder medans dom leker med den där.




Tillslut får han upp den.


Stolt.


Dom ger sig aldrig.


I kväll ska jag hör och häpna på fest, på en onsdag dessutom, skandalöst. Nä men, det är mitt gamla jobb som har personalfest i kväll och jag och Lina blev bjudna fast vi inte jobbar där längre, jättegulligt av  dom! Ska dit kl 17 så, bäst att göra sig i ordning alltså. Hej och hå.

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Rackarns, var inte en dålig firre det där! =)

2009-06-17 @ 21:53:18
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Maciel

Vilken firre. Haha, coolt.

2009-06-18 @ 13:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0