En hektisk vecka!

Veckan har varit ganska hektisk om än väldigt mysig! (Så mysig som en vecka utan Johan kan va) I tisdags var vi hos Lisa på dagen och satt ute och mös på deras altan medan hundarna sprang som galningar ute på åkrarna! Sedan var vi förbi hos mamma för att lämna några böcker och blev varande där ett tag. På onsdag for vi och våldgästade Obbola, mycket trevligt och på vägen hem plockade jag upp Ullis som följde med hem hit. Vi lagade middag och Lisa kom hit och gjorde oss sällskap, kvällen sprang fort i väg som vanligt! Torsdag så slöade jag och Ullis här hemma och gjorde inte så många knop, jag skjutsade henne till bussen och på tisdag åker hon till Norge igen på obestämd tid. Efter det for jag  till mammsen och hjälpte dom tömma kameran på kort (inte lätt det här med teknik). Nu ska vi in till stan för att träffa Cajsa och Theodor och införskaffa lite grejjer till tvättstugan och i kväll fyller Johans kusin Andréa 18 år så då ska vi dit och gratta och i natt kommer Johan hem, ÄNTLIGEN som Fylking skulle ha sagt.

Noel har nu fått en tand och förutom tanden så är det roligaste just nu att leka med dörren till frysen.


Ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Så söt han är! =)

2009-06-12 @ 13:16:34
URL: http://www.bebisen.com
Postat av: Anonym

Åh, hälsa Andréa grattis :)

2009-06-12 @ 14:47:37
Postat av: Annelie

Vem ska jag hälsa från?

2009-06-12 @ 17:22:25
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Men så jädrans söt! =)

Jag har precis kommit hem från jobbet. Möter alla fyllostudenter på vägen hem.

Jag är rätt säker på att det var en felskickning. ;)

Nä, hade bara en jobbig dag. Inget speciellt så.

Kram Kram

2009-06-12 @ 22:56:27
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0