Tröttsamt och jävulskap.

Jaa, vad händer här? Hemskt lite kan jag tala om. Tröttheten efter 8 månaders konstant slit har infunnit sig nu. På kvällarna sitter vi mest bara och glor och funderar vars vi ska börja någonstans. Vissa dagar känns det som huset i stort sett är klart medan andra dagar känns det som att det är en livstids arbete kvar.
Tvättstugan blir iaf nästa projekt efter det är klart här uppe och det som är kvar att göra här uppe är:

- Spots fönstersmyg i hallen
- Socklar kök
- Barbord till köksö
- Isolera skorsten
- Fixa dörrar till badrumsskåp
- "Klä in" skötbord
- Sätta täckskivor vid köksön
- Justera dörrar och lådor i kök och hall
- Lista bänkskivor
- Montera handtagen klart i köket
- Extra hyllplan i fläktskåp
- Få i gång fasadbelysningen
- Spots i vitrinskåp
- NW-uttag
- Golvsocklar
- Sätta uttag vid köksskåpen
- Fönsterfilm inne på toan
- Pilasterhyllan
- Foga klart under badrumsmöbeln
- Sätta täckskiva vid kylen
- Installera ringklocka
- Tidningsställ
- GV hall + badrum

Hej och hå vilka roliga saker va? Fönsterfilmen måste jag verkligen ta tag i nu. Man får både gå på toa och duscha i mörkret så man inte flashar för hela byn. Då må ni tro att det skulle bli skvaller. I den här byn skvallras det om saker innan det ens han inträffat, ganska fantastiskt va?

Sen har min mobil gett upp, förbannade skitgrejjer.

Nu ska jag klippa klorna på hundarna. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag köpte jättefin fönsterfilm på Inreda hade också insyn i badrummet. Sök på det så får du upp massa fint på google och kan kolla återförsäljarna. Jag har den med löv och fåglar som går i grönt. Lätt att sätta upp och snyggt blir det!

2009-01-19 @ 18:23:17
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0