Fungerande mobil och scrap.

Till att börja med ska jag bekänna en sak, mobilen var aldrig trasig, det var slut batteri. MEN, mobilladdaren var däremot paj vilket var förklaringen till att mobilen bara dog och när jag stoppade i laddaren och försökte slå i gång den så funkade det icket. Nu är den iaf fit for fight igen.

Nu ska jag gå en prommis, utan hundar för en gångs skull. Ska gå till scrapaffären här i byn och jag vill inte lämna dom utanför men hade jag haft med mig dom så hade dom nog frysit i hjäl innan man tagit sig ut där i från som hon surrar hon som har den. Det är verkligen helt hopplöst. Man får avsätta en hel dag om man ska dit för man tar sig aldrig ut där i från. Skulle man vara så fräck att bara gå ut ur buktiken när hon står och pratar så skulle hon garanterat följa efter en. Men, nu är hundarna nypinkade, Noel har nyss fått käk och ligger och sover och jag är snart klädd för att även kunna vistas inomhus en längre stund så nu är jag redo (så redo man nu kan bli) för detta evinnerliga pratande.

Jag skriver väl en rad då jag kommer tillbaka (Troligtvis i kväll alltså).

Kommentarer
Postat av: sandra

Voöken av dom pratar du om?

Jag tycker inte dom pratar mer än någon annan? är det nått fel på mig då? hah

2009-01-21 @ 19:09:07
URL: http://repreptilia.blogg.se/
Postat av: Maciel

jag förstår vad du menar med pratkvarnen.

jag blev helt, förvånad.

över att man kan prata så länge, utan att andas.

och sen, inte tröttna på sitt eget babbel.



men hon är ju jättetrevlig. också.. :)

2009-01-22 @ 02:37:13
URL: http://macielleal.blogg.se/
Postat av: Mamsingen

Vaddå, vistas inimhus? Var det inte utomhus du menade lilla gumman?

2009-01-24 @ 11:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0