Utmaning.

Jag har blivit utmanad av Malin och Susanne. Uppdraget var att "gå in i mappen Mina bilder på din dator. Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet. Visa den bilden i din blogg och skriv något om den. Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade."

Här har vi den bilden:

Denna bild är då tagen på vännäsdagarna för 6 år sedan och grabbarna på bilden ska föreställa Johans lumparkompisar, dalmasarna Jansson och Dahlberg. Det blev en mycket trevlig och händelserik kväll!

Jag utmanar:
Maciel
Maria
Lina
Sara
Vicke
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

men om man blivit utmanad två gånger, räcker det ändå med en bild? :)

en liten grej bara. jag älskar bilderna som du visar från huset. måste komma förbi och se det på riktigt snart.

2009-02-11 @ 21:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0