Promenad och snutte.

Jag var just på väg ut på en promenad när mina söta vän Vicke ringde och sa att hon hade tänkt komma hit och hälsa på! Så nu väntar jag på att hon ska komma så vi får gå en långprommis i det underbara vädret!

Kan man bli annat än lycklig när man tittar ut genom fönstret och ser att det än en dag är helt underbart vackert väder?


Nu har jag äntligen beställt en snutte åt Noel. Jag har sökt med ljus och lykta efter en flugsvampsfilt i plysch från Me&I utan att hitta någon men, nu hittade jag iaf en plyschfilt därifrån utan flugsvampar men med moln i stället så det fick funka!
Nu får jag kanske äntligen tillbaka min sjal som varit stand-insnutte ett bra tag nu.


Kommentarer
Postat av: pauliina paasisalo

Hi! di you still have that lovely molnfilt? if you do, are you willing to sell it to me?

2011-07-14 @ 13:41:34
Postat av: Cicci- mamma till joline och lilla tim

Hej! Har du kvar molnfilten å vill sälja den till mig ;)
Med vänlig hälsning, cicci

Jag har också en blogg men den är låst tillfälligt..(ifall du blev nyfiken på vem jag är hehe)

2012-09-13 @ 22:38:41
URL: http://Ceciliahansen.blogg.se
Postat av: Annelie

Hejsan!
Jo, vi har kvar molnfilten men vill icket sälja den!
Den är typ det bästa som finns och den används nu varje natt av andra barnet!

Jag söker däremot med ljus och lykta efter en ny med plysch på bägge sidor men har inte hittat något.
Har även pratat med Me&I om dom inte kan ta in det i sortimentet igen. Hon jag pratade med skulle föra det vidare så, håll tummar och tår!

2012-09-18 @ 21:48:42
URL: http://annielie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0