Gåstol och misslyckade cookiesar.

I går for vi en sväng på stan för att sätta sprätt på presentkortet Noel fick av mormor och kenneth i julklapp och hem kom vi med en body, en zip-jacka och en vinteroverall till Noel för nästa vinter.




Efter vi varit inne i stan for vi upp på ersboda en sväng och köpte en gåstol åt Noel som han fick pengar till av morfar i julklapp. Underbart tänkte jag på vägen hem, nu kanske han kan roa sig en stund själv så jag för iaf 5 minuter slipper bära. Väl hemma och med entusiasmen på topp meckade jag ihop den och när jag sedan satt honom i den ser jag till min fasa att benen inte når ner. Jaja, det är iaf skonsammare för ryggen att gå och putta runt honom i denna än att bära runt på honom. Fast, i och för sig så verkar han tycka det är ganska roligt att bara sitta och spela på lekpanelen. Förresten, nån som har något tips på hur man får bort cirkus ett kilo spya från denna lekpanel? Då det är batterier i spolar man ju inte så gärna direkt under kranen. Jag har stått med tops men, det var inte fullt så skoj.


I em har jag bakat cookies och dom vart förskräckligt fula. Man brukar ju säga att det spelar ingen roll hur dom ser ut, huvudsaken det smakar bra, men dom både såg ut som och smakade skit.
0 getingar av 5 möjliga alltså. Kasst resultat.

Bäst att kolla till kycklingen i ugnen så jag inte sabbar den med.

Radio silence, over and out.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du är rolig du! Jag hoppas att kakorna smakar bra i alla fall!



Jag har en liten utmaning till dig i min blogg!

2009-02-04 @ 18:50:21
URL: http://whippeternal.blogspot.com/
Postat av: Lina

2009-02-05 @ 09:04:38
URL: http://itsahouse.blogspot.com
Postat av: Lina

OJ, jag fick hjälp av Tilde att trycka på enter i förra inlägget =) Jag har också funderat på att köpa nästa års overall nu på rean men inte vågat, vad köpte du för storlek? Angående spyborttagningen skulla jag stoppa den i duschen men ta bort batterierna först.

2009-02-05 @ 09:09:25
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: Hanna

Går det inte att sänka gåstolen mer då så han når ner??? Det gick på vår iaf...



Fin overall. sebbe har en sån nu å jag tycker de är super!

2009-02-06 @ 13:59:03
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0