En skitdag.

I dag har vi rensat, plockat, kastat, skänkt och röjt på nedervåningen. I morgon kommer rörmockaren, på lördag är familjen inkallad till storstädning och efter helgen kommer elektrikern, sen då är det till att börja möblera.

I övrigt har det varit en skitdag. Noel klättrade i ett svagt ögonblick ur matstolen och slog huvudet och kan numera närmast efterliknas en enhörning, lillhjärtat. Jag har nog sällan varit så snabb  från tvättstugan till utanför där han satt. När allt hade lugnat sig och jag gick in i tvättstugan igen så såg jag att all tvätt jag hade i händerna hade jag bara kastat på golvet när jag hörde dunset. Trot ni man blir nå rädd? Sen när jag skulle måla brotaket så spiller jag färg över hela klänningen (Rutinerat att måla i klänning). Och sen i  kväll har jag fått så hejdlöst  ont i ryggen och jag ber till högre makter att det inte är min UVI som tagit sig upp till njurarna utan att det bara beror på en sträckning.


En bild på Noel från surstömmingsfesten hos pappa förra helgen.


Jaja, bäst att inta horisontellt läge då rörmockaren kommer kl 7 i morgonbitti.

Natti!

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Åh vad jobbigt. Kram Kram

2009-08-20 @ 15:53:32
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ne men stackars Noel, dom är ju så snabba nu att man hinner inte med alltid! Hoppas dina njurar klarade sig oxå...sköt om er! Kram

2009-08-20 @ 21:57:23
Postat av: Sara

det var jag som skrev nyss, var tog namnet vägen..hmm?? /sara

2009-08-20 @ 21:59:09
URL: http://sarac.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0