Stadsbesök och kalas!

Jag sitter och väntar på att Noel ska vakna så vi kan dra i väg in till stan för att göra en himlarns massa ärenden.
I morgon fyller lilleman 1 år, ETT ÅR! I kväll var det precis ett år sedan vi åkte in på förlossningen och ja minns det som igår. Vi var på kalas hos svärmor och svärfar då svärmor fyllde år, allså dan innan innan Noel föddes och jag hade under hela graviditeten tänkt att det skulle inte förvåna mig det minsta om han förmår sig att titta ut den 28e aug då farmor fyller år. Nää, måtte han få en egen födelsedag. Vi satt iaf med släkten i uterummet och jag hade så som jag haft i flera dagar innan så hejdlöst onda förvärkar och jag satt och försökte verka oberörd men jag hade ändå en känsla om att det var någonting som var annorlunda. Sedan när vi åkte därifrån så lämnade vi hundarna där och åkte sedan in på förlossningen.

Helt otroligt vad man minns det tydligt!


Jaja, elektrikern har iaf varit här nu och fixat det han skulle. Badkaret var inte färdigt att bada i förrän halv 1 i natt men jag var ändå tvungen bada och så guddomligt skönt, nästan så man blir religös!


Jag ska försöka lägga in några bilder från nedervåningen i kväll!

Ha en bra dag!







Kommentarer
Postat av: Sara och Selma

GRATTIS NOEL på födelsedagen, ja för klockan är ju faktiskt över 12 nu=) Kram från oss

2009-08-29 @ 00:44:03
Postat av: Lina

,,,,gffffffffffffffffffffffffffff,,asäiv ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,tän klockan blev sent



2009-08-29 @ 07:42:14
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: Lina

Oooops, du undrar säkert vad som hände med förra meddelandet... jag hade börjat skriva en kommentar och sen gick jag iväg för att kolla så att inte frukostgröten höll på att brännas och när jag kommer tillbaka står Tilde nöjt vid datorn och hade lyckats skicka iväg meddelandet men först hade hon gjort några egna små ändringar =)



Det jag skulle skriva var grattis till Noel på födelsedagen och att jag är liiiite avundsjuk på dig som kan bada i ditt eget badkar!!!! Det var nära att jag gick ut och badade igår också för Johan hade nämligen varit och hämtat vårt men det står kvar i bilen =)



Kram och ses imorgon!

2009-08-29 @ 07:56:01
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: ~~M A R I E~~

Grattis på 1-årsdagen till lille mannen! =)

2009-08-29 @ 23:48:29
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Maria

Stoooort grattis till lillkillen :-)

2009-08-31 @ 11:05:08
URL: http://lillkrakan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0