Jobb och långsamma hantverkare.

Jahapp, så var man tillbaka i arbetet igen då. Numera jobbar jag ju enbart natt och jag kan lugnt säga att första natten var minst sagt spännande. När klockan var kring halv 3 var jag så trött att inte visste vad jag hette men, i det stora hela gick det bra. Det var iaf bra fart på gänget.

Sen till hantverkarna, vilket jävla pack dom är dom där hantverkarna. Den enda (i hantverkarväg) det går att lita på det är pappa. Elektrikern skulle komma i fredags, sen måndag, sen tisdag, sen i dag och nu mest troligt i morgon. Rörmockaren fick bakläxa och skulle komma för att fixa det i dag, tror ni han kom? Nix. Jag blir så förbannand, jag vill ju bada! Ja vet du, kommer han inte innan helgen då kommer jag gå bärsärk utanför hans hus tills han kommer på andra tankar.

Jaja, nu ska jag fortsätta med bakandet till Noels kalas, ta en cykeltur med dogsen och sedan ladda för nattpass nr. 2.

Noel på sin bil!

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch och fy för hantverkare, tur att man slipper dom, jag skulle också bli galen på alla löften och allt klåp! Jag tycker gott att du skulle kunna ta och gå bärsärk utanför hanns hus, glöm inte bort att ta med kameran så att du kan lägga ut bilder här på bloggen sen =)

2009-08-26 @ 19:47:13
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: Cajsa

Ha ha ha... ja, jag håller med Lina, gå särsärk! Det är mina takter. Jag satt just och flinade och tänkte på hur kul det skulle vara att se dig när du går bärsärk utanför rörmockis, när jag ser att Lina föreslagit att du tar med kameran!



Hur som helst hoppas jag att du får en bra andra natt och att ni får ordning på grejerna innan helgen så du får ditt efterlängtade bad! Vi kommer på söndag, ses då! Kram

2009-08-26 @ 21:59:41
Postat av: Anna

Hopplöst när dem inte kommer när dem har sagt.

Man har ju bättre saker för sig än att vänta på dem

2009-08-26 @ 22:07:20
URL: http://jagomlivet.blogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Gulligt värre!

Riktigt störande med folk som inte kan fixa det dom sagt!

2009-08-27 @ 01:27:56
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Frida

Åh, just typiskt hantverkare. Jag håller med dig om att man bara kan lita på sina föräldrar eller sig själv. Vi hade en VVS:are som vi bokat tid med förra sommaren, precis innan semestern. Han dök aldrig upp och trots flera påstötningar så hörde vi aldrig av honom efter det..



Känns det OK att ha börjat jobba igen då? :)

2009-08-27 @ 20:10:21
URL: http://fridasvardagsbestyr.blogg.se/
Postat av: Evelina

Håller med dig angående hantverkare... Hade en som kaklade hos oss. Han var jättelångsam och det blev knappt något gjort om dagarna. Han fick packa ihop och aldrig mer komma tillbaka. Men jag fick mig en läxa. Man ska bara ta in folk man hört gott om innan och begära fasta priser.

2009-08-28 @ 10:31:31
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0