Villervalla!

I dag är en ganska lugn dag. Noel har varit trött och gnällig som tusan på förmiddagen och har vägrat sova så jag övervägde att skita i att fara på öppna förskolan på em. men, vi pallrade oss dit och han tyckte det var så spännande så där var han vid gott mod. Vi hann bara hem innanför dörren så sov han som en klubbad.
Nu ska jag försöka ta tag i lite tvätt. Jag tvättade allting som hör till babyskyddet i går och den blev som ny, så nu ska den säljas. Varför är det så vemodigt att göra sig av med saker eller lägga undan barngrejer som inte längre används? Är det bara jag som känner så?

Nu är paketet från villervalla här och jag måste ju bara säga vilken kvalla, superfina kläder verkligen! Har bara köpt saker till ena systerdottern därifrån tidigare men, detta lär helt klart bli en av favoriterna!


Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Åh vad söta grejer du köpt! :) Kram

2009-04-01 @ 17:11:44
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Jättesnygga bodys, har de en hemsida?

2009-04-01 @ 17:14:02
URL: http://www.detnyalivet.bloggagratis.se
Postat av: Ma-Linn

Visst är de härliga! Jag har helt snöat in på Villervalla, både fina och jättebra kvalité.

2009-04-03 @ 17:36:01
Postat av: Annelie

Ma-Linn: Ja, det är dom verkligen. Synd bara att dom inte har någon butik i stan så man får klämma och känna!

2009-04-03 @ 23:07:24
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0