Sjuka.

Noel vart ju dyngförkyld för typ en vecka sedan, sen gick det en dag så blir Johan också förkyld.
Dagen efter det blir jag också dyngförkyld och är fortfarande lite.
I lördags tyckte jag Noel verka må lite konstigt, magsjuka.
I går fick Johan världens dundermagsjuka och har legat pall hela dagen.
Nu sitter jag här och skakar som den värsta tänkbara pundaren som utan att tveka skulle döda för lite speed.
Jag fryser som en whippet och ber till hörge makter om att slippa magsjuka.

Nu blir det en dusch och sedan natti natti. (Första gången jag går i säng den här tiden sen jag var typ 12).



Bye.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh nej, det känns som om alla jag känner har åkt på magsjukan sista veckorna. Hoppas att det går snabbt över!

Kram och krya på er!

2009-04-21 @ 07:44:09
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: ~~M A R I E~~

Åh stackare.. Krya på er.

Kram

2009-04-21 @ 17:19:22
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0