Projekt nedervåning!

I går började Johan dra elen i ena sovrummet där nere så nu ni, nu är vi på god väg!

Tvättstugan är det första som ska bli klart då det nu har varit ganska provisoriskt där inne med ett klinkergolv, en tvättmaskin, en tumlare, gipsväggar och inget tak.
Jag var ganska klar med hur det skulle se ut där inne med det bruna klinkret (som jag verkligen gillar), vita stommar från IKEA ( redan köpta så där finns ingen återvändo), den bruna tapeten med bladen och att det alltså skulle gå i vitt, brunt och beigt men, nu har jag kommit på att det är egentligen ganska tråkiga färger för en tvättstuga. Man vill ju bli glad när man kommer in där så, nu blir det nog vitt och brunt med rosa eller turkosa detaljer. Vad tror ni? Andra färgförslag?

Detta var tanken från början:

Här är golvet om än ganska skitigt! Det ser nästan svart ut på bilden ser jag nu.


Och tapeterna som nu får sitta i gästrummet i stället då dom redan är köpta!


Nu ska jag i väg och luncha med en kompis på stan!

Ajöken.

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Tack så mycket! :)

Det är på PKC, hos polisen i Boden, tar emot anmälningar. Så nu är min sommar räddad, känns superskönt! :)

Fin tapet!

Då ses vi i helgen då!

Kram

2009-04-28 @ 20:42:16
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Louise

Både rosa och turkost kan verkligen piffa upp vilket rym som hellst så det blir nog bra vilket som!:)

2009-04-29 @ 12:29:42
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Hanna

Superfin tapet!!!

2009-05-01 @ 10:35:13
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0