En mysig helg!

Igår kväll var vi och Cajsa med fam. bjudna på middag hos Lina och Gotte. En fantastisk god middag och en massa prat senare så var klockan helt plötsligt 2 innan vi styrde kosan hemmåt! I dag har vi först varit inne i stan för att vinka av Fia på flyget då hon åkte till Australien på obestämd tid. Sedan körde vi runt lite och kikade på hus och förvånades över hur folk som har en helt underbar strandtomt låter sina hus (och tomter) förfalla. Om man inte pallar ta hand om det varför inte då sälja det till någon som förvaltar det bättre?
Sedan åkte vi på EM, dracke en kopp kaffe och strosade runt en stund och när jag skulle gå in på toan för att hälla ur kaffemuggarna så satt där en kille i 25årsåldern och pinkade. Jag har aldrig hört någon stamma så som han gjorde (och då tittade jag ändå nyligen på Gareth Gates idolauditiion). De de de de de de de   ä ä ä ä ä ä   uuuupptaget. Jo tack, jag ser det. Prova låsa dörren nästa gång, jag har hört att det är det som är hemligheten. Jag skulle sedan gå och hämta en spegel och när jag på väg tillbaka till kassan ser att den stackaren står i kassan har jag inte mage att gå dit då han, om han är normalt funtad, garanterat skulle finna situation ganska pinsam. Jag sprang därför som ett runt hela affären som ett lallande fån typ 14 varv så att han skulle hinna ut först.
Tillsist begav vi oss hemmåt, väl hemma svängde vi hop en grekisk sallad, baguetter och vitlökssmör till middag. Medans vi satt och åt funderade vi över vad vi skulle göra i kväll. Vi kom tillslut fram till att vi skulle åka in till stan igen, ta en långprommis med hundarna efter strandpromenaden i den fina vädret. Sagt och gjort så packade vi in hela gänget och åkte in till stan igen, tog en härlig promenad och sedan gick vi och satt oss på Café Station och njöt av en citroncheesecake och en latte medan Noel fick sin kvälls gröt. Vid nio började vi åka hemmåt och när vi kom hem var det läggdags och välling för lilleman. Nu sover skatten och jag sitter här, Johan säger att vi ska se film så, det är väl bäst att lyda order.



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Gott det där såg ut då! :)

Hur länge blir hon borta?

Hoppas du haft en mysig helg.

Kram

2009-04-19 @ 10:40:27
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0