Besök och ny matgrupp.

Syrran har ju som sagt flyttat och i dag har vi varit dit och hälsat på! Dom har köpt ett gammalt hus som dom håller på att renovera och det blir riktigt bra må jag säga! Bilder därifrån kommer i morgon då jag fått i gång kameran som har slut batteri. När vi kom hem i kväll for vi till Lina och Gotte och fikade och så fantastiskt fint dom har fått det. Vilken skillnad från det att man såg det första gången, ett makalöst arbete!

Vi har nu efter mycket velande beställt en ny matgrupp och bilder kommer såklart när det kommit när nu det kan tänkas vara (med våran tur, troligtvis efter sommaren).

Vit högblankt bord (Kim) från Bitc.


Och stolarna (Thyra), även dom från bitc.

Nu ni kära vänner, nu ska jag tillslut sy dessa hissgardiner själv för nu är jag så magiskt less på vänta, vänta på något som det känns som jag väntat på halva livet. Nu skiter jag i allt vad leja bort heter. Troligtvis kommer det bli snett och vinnt, fult och jävligt men vet ni vad? Det gör inget, för då har jag åtminstone ett par (hiss)gardiner. Jag återkommer då jag är färdig med dom (kan tänkas om cirkus 3 månader).

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0