Bakning och fjällresa!

Jaa, dagen har inte gått åt till mycket annat än att svära över hissgardinerna och till att baka.
Vi åker ju till fjälls på torsdag med hela tjocka släken på Johans pappas sida så jag tänkte försöka baka lite för att ta med. I dag har jag bakat blåbärskaka och i morgon blir det några fillimpor.


Bild lånad härifrån

Nu i kväll har svärmor och svärfar varit hit och fikat och myst med Noel, trevligt! Och så fick Noel massa kläder från POP, alltid lika uppskattat!  Just nu försöker jag hitta lite inspiration till framsidan på tomten som ska göras nu i sommar. Det blir iaf en stödmur ut mot vägen, en liten trapp och gångar av marksten, gärna lite nivåskillnader, gräsmatta såklart, en stor sten och två träd, vilken typ av träd däremot återstår att se. Jag är kär i bollpilar men jag vet icke om dom blir för stora, jag är bara en glad amatör inom detta område så jag måste fråga någon som kan.

Liknande detta.


Och hur söta skulle inte dessa vara?


Nä, bäst att söka vidare!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror att det kommer att bli jättesnyggt med en stödmur, det passar perfekt till erat hus!

2009-04-09 @ 07:57:55
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: ~~M A R I E~~

Nämen gud, jag skulle bli rädd för krypen! :)

2009-04-09 @ 10:55:03
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0