Har jag kommit till himlen?

Jaa, det är nästan så att man tror det om man får döma av lukten i lägenheten! Det luktar inte hundbajs längre, det luktar smultron. Nämen, efter Ma-Linns tips så vart det ett besök på apoteket och hem kom jag en förpackning canicur rikare. Vi började behandlingen i går och hör och häpna, inget mer bajs (peppar peppar) i vare sig sängen eller på golvet så jag håller tummarna för att långnäsan håller på att kurera sig!

I dag har jag varit på stan (ja, jag betalade parkering denna gång) för att kolla lite tyger till gardiner i huset och hittade en del fint på åhlens men Noel tyckte det sög att titta på tyger så han började gallskrika och jag gick skyndsamt ut därifrån innan man skämt ut sig allt för mycket och smet sedan in på Polarn o Pyret där jag antog att toleransnivån skulle ligga lite hörge men, ack så fel man kan ha. Fast där inne var det inte han som skrek men kärringen som jobbar där ser ändå ut att ha käkat ett helt lastbilsflak med citroner, minst. Jag köpte iaf en likadan body som han har redan men en annan färg och ett par sockar. Sedan sprang vi in på apoteket för att köpa en örontermometer och sedan vidare för att hitta en amningsbh som ser ut som något men, det var lika lätt som att bita sig i röven. Om detta var allt Umeå har att erbjuda i amningsbhväg så är det för mig en gåta att det inte förekommer fler skilsmässor i Västerbotten. Det var för sladdrigt för att ens kallas BH. Bysthållare, my ass. Nylonstrumpa.

Annars? Här kommer en treveckorsbild på lillhjärtat från en kvällspromenad för några dagar sedan.


Vi har hittat vilken fasadbelysning vi vill ha!
Elgo´s dubbelspot riga.
Någon som vet någon pris på denna? (Säkert 3000:- styck)


Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha du e för kul du :-)



Vi har samma fasadbelysning å den kostar typ 300:- st på Sandbergs el :-)

2008-09-24 @ 12:35:22
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/
Postat av: jazzylicious

Sjukt sötunge :D

2008-09-24 @ 12:40:07
URL: http://jazzylicious.blogg.se/
Postat av: Ma-Linn

Men åh, vad bra att canikuren hjälpte! Hoppas att ni slipper hundbajs inne nu. :-)



Örontermometer är nog en av våra bästa investeringar. Den var svindyr, men underlättar så fruktansvärt mycket när man vill kolla febern så det är lätt värt det!



Säg till om du hittar en snygg amningsbehå. De enda jag hittade förra gången som

2008-09-24 @ 17:05:17
Postat av: Ma-Linn

jaha... vi fortsätter väl här då!



Den enda amningsbehå jag hittade förra gången som var värd namnet fanns på Lindex, och de har väl slutat med allt sådant vad jag förstått.

2008-09-24 @ 17:07:06
Postat av: Therese

Jag har ganska nyligen köpt amningsbh på lindex. En vadderad, som gör att brösten sitter där dom ska och som ändå är bekväm. Så mitt tips är Lindex.

2008-09-24 @ 18:28:22
URL: http://leonnoah.babyblogg.se
Postat av: Therese

Här har du länken: http://www.lindex.com/se/Products/Product.aspx?ID=7850&subid=492852&prodid=1046300&parentid=0&color=457078&NewView=true

2008-09-24 @ 18:29:16
URL: http://leonnoah.babyblogg.se
Postat av: Therese

Varsågod hoppas du hittar något som passar :)

Allt är bara fint här. Det rullar som på riktigt bra.

Hur är det själv? Fullt upp med bebis livet?

2008-09-24 @ 22:10:42
URL: http://leonnoah.babyblogg.se
Postat av: Jazzylicious

Imorgonkväll ska vi ha födelsedagsmiddag och vi ska spela sanning eller konsekvens. Sanningsfrågor går ut på att besvara parfrågor. Och konsekvens ska vara roliga saker man utför som får oss andra deltagare att nästan kissa på oss :)



har du tips på någon rolig konsekvens?

Var då med och tipsa om den i min blogg.

Den roligaste tipsaren vinner och kommer att få en länk i min blogg till sin egen blogg.



Enkelt och kul!

var gärna med :)



fin blogg föresten!

2008-09-26 @ 14:01:48
URL: http://jazzylicious.blogg.se/
Postat av: Nina Lundberg

Hej!



Ramlade över en länk till din blogg på Susannes sida, visste inte att du hade en. Äntligen har jag fått lite mer info nu om allt runt din bebis födelse, liv o leverne! Själv är man i vecka 35 och bara räknar ner veckorna nu. :)



Vi valde snuttis mellan giraffen ni har och lejonet, till sist blev det ett litet lejon. Så mjuk o go jag vill nästan ha en själv...



/Nina

2008-10-03 @ 15:02:11
URL: http://www.simplesite.com/timothy
Postat av: Hanna

Konstsmide har en liknande för under 300:-....

2008-10-04 @ 14:57:16
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0