Hundbus!

Svärmor och svärfar tipsade om ett kanonställe att släppa hundarna så nu är jag och Maciel frälst, vi var där både i dag och igår och här kommer lite bilder!






Så vad mer har hänt i helgen?

- Jag och Maciel har promenerat till dödagar.
- Jag, Maciel och Andréa skulle städa på tomten, jag fick en spik i foten och skrek fula ord. Det är tacken det!
- Vi var bjuden på lunch hos svärmor, tack tack!

Jaa, att döma av denna lista skulle man lätt kunna tro att jag varit sjukt ineffektiv men, det är inte många minuter man suttit på arslet. Av nån konstig anledning så springer bara dagarna i väg ändå, jag tror anledningen heter Noel.
Han är inne i nån skrikperiod nu som tydligen ska kallas 6-veckorsfasen säger dom som kan. Vad det innebär vet jag inte men, jag hoppas det går över snart. Det enda som hjälper är att gå om kring och bära honom och då blir det inte mycket annat gjort och hans tidigare väl tilltagna sovstunder har drastiskt minskat från typ 3 timmar på dan och tre timmar på kvällen till en halvtimma på dan och en halvtimma på kvällen.

Nä, om man skulle farit och veckohandlat.

Jag återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack kära vän ;) Det känns lite jobbigt att låna bort honom men...

Du måste ta med mig och diezel nån gång på promenad också :)

2008-10-14 @ 12:43:49
URL: http://diezel.webblogg.se/
Postat av: Viktoria

dit alltså... ;)

2008-10-14 @ 12:45:49
URL: http://diezel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0