Efterkontroll och julgardiner!

Jaa, idag har jag varit på den otroligt efterlängtade efterkontrollen och självklart skulle det inte räcka med att man ska ligga och flasha för barnmorskan utan hon hade även en kompanjon med sig, en barnmorskestudent som va typ i samma ålder som en själv. Kan det bli bättre? (Komiskt med tanke på vad jag pratade med svärmor om igår) Jaja, nu är skiten gjord och allt såg iaf bra ut.
Efter det for jag till mamma och käkade lunch medan hon sydde gardiner till huset. Schysst arbetsfördelning!
I eftermiddag för jag ner till Reine Helena och såg till min glädje att Karin Mannerstål kommit med en ny färg på strösseltyget så det blir en kappa av det som julgardin i lilla köksfönstret och enfärgade röda paneler till resten av köket!

Det ser blaskigt ut på bilden men är fantastiskt fint "live"!


Här kommer en bonusbild på lillhjärtat.
Såhär förvånad ser han ut när han får syn på hunden!


Hoppas ni har en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Sara Svanefjord

Dessa härliga efterkontroller. Jag har dragit mej från den & Barbro tyckte jag va lite väl sen att ringa då Nova redan hunnit bli fyra månader. Oj oj. Träffade henne i torsdag då jag var på BVC för att väga Nova då hon presenterade kompanjonen & sedan dess har jag hoppas att han hinner sluta innan den 10:e.

2008-10-25 @ 09:44:39
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Lina

Nu har jag också hittat hit till din blogg! Usch stackars dig som fick en student förutom babsan, hua! Jag skummade igenom bloggen lite och såg att fåtöljen hade vissa likheter (ovanligt!) med stressless blues som vi kanske ska ha om det inte blir stressless jazz eller sting eller kanske soffor usch va svårt det är!

2008-10-25 @ 18:34:25
Postat av: Sara Svanefjord

Hon? Jag träffade en kille jag. Men de var ju i alla fall skönt att höra att han förmodligen inte kommer närvara då. Måste praktikanter vara med så föredras ju tjejer. Håller med... Man vet ju själv hur det va när man hade praktik, man ville ju vara med på allt, hade ju inte varit så roligt då om patienten inte velat ha med en.

2008-10-25 @ 18:48:39
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Josefine

Hej,super snygg blogg du har.Skulle du vilja svara på min fråga i min blogg då skulle jag bli jätte glad ;D

kramar www.jossefiiinee.blogg.se

2008-10-29 @ 12:22:19
URL: http://jossefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0