Köksmontering och mys!

Nu är golvet i tvättstugan klart, köket har jag påbörjat, Johan håller på gipsa väggarna på toan uppe, Danne håller på med den sista målningen, i trapphuset och Thomas är "ledig" och är i England. I mitten av nästa vecka ska trappen in så nu börjar det verkligen hända saker! Men jag fick bakläxa av pappa att vi får inte ha dom plattorna jag valt till golvet på toan så, nu blir det ännu en sväng på kakelhuset.
Men först nu ska jag ge hundarna mat, sen Noel och sedan ska jag koppla på släpen och fara på tippen och kasta av skrotet, hem och byta om och sedan in till stan för ärenden och mys med Lisa, Amanda och lillhjärtat!

Vika tvätt
Dammsuga
Städa undan
Moppa golven
Fixa fastighetsdeklarationen
Fylla i papperna om barnförsäkringen
Fixa föräldrapenningen
Köpa färg
Ringa Skeåkraft och Sveland
Beställa bilder
Hämta ut foton

Köpa tapeter
Köpa vantar och tossor till lilleman
Scrappa färdigt Johans farsdagskort
Bjuda pappsen på farsdsagsmiddag
Måla fodren runt dörren och det vita på bron
Baka tårta till pappa och Johan (köpte istället)
Gå minst en lånprommis/dag
Hitta och köpa mosaik till duschhörnan
Hitta klinker till badrummet
Börja packa för flytt

Sortera ännu en garderob
Tvätta och lägga undan sommarkläder
Fara och släppa hundarna lös
Klippa klor och bada hundar
Packa på släpen med träskrot

Börja montera kök
Hitta tomteluva till bäbis
Få en bra bild på Noel med tomteluva
Beställa julkort
Scrappa med Lina och Cajsa
Mammafika m.m. m.m.

BB-bilden har efterfrågats då vissa inte kunnat se den så, jag lgger in den här istället! Varsågod Amanda!


Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ni var verkligen superfina ju!:) Inte ser du väl drogad ut eller va fan du jiddrade om!

2008-11-14 @ 13:23:34
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Susanne

Så fina ni är!

2008-11-14 @ 19:43:03
URL: http://whippeternal.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Besök gratismode.se

Det är en ny gratissida där du får gratis presentkort på upp till 1000 kr på! glöm gratisbio och alla andra sidor som tar åratal att samla ihop poäng på!

Du börjar med 50 p, och sen får du 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bdb, värvar du en aktiv medlem får du 50 p, du märker själv hur snabbt det går att samla poäng, självklart finns det massa mer att göra, läs på hemsidan!

Bli medlem via min länk så börjar du med 50p!





http://www.gratismode.se/?c=7418

2008-11-16 @ 10:23:53
Postat av: Pia

Va fina ni är lilla familjen! :)

Såg er allt när bilden var i tidningen! ;)

Måste säga att din blogg är mkt rolig att läsa. Ser fram imot mera bilder på hus & lill killen! :) Kram

2008-11-17 @ 10:21:59
Postat av: Ulle gulle rulle bulle

Hej! Helt sjukt va en liten bild kan framkalla hos en. Jag blev helt tårögd när jag såg den och började nästan gråta! Saknar er...ska bli jätte kul att komma hem och träffa er. Nu också med en liten knodd och ett språjlans hus! :D Kul kul...nu är det bara en månad och två dagar kvar och sen är jag hemma! Pussar och Kramar!

2008-11-20 @ 19:45:29
URL: http://http:ullegullekrulle.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0