IKEA.

Ja, i morgon åker jag, Andréa, mamma, Kenneth och lillhjärtat BUSS till IKEA. Ska bli riktigt intressant hur det ska gå. Jag har preppat inför alla tänkbara scenarion med blöjor, spylappar, vagnleksaker, urpumpad mjölk och ersättning! Kan ju behövas med tanke på att bussresan åtminstone tar ¤ timmar och då måste ju lilleskutt sitta i bilbarnstolen. MEN, det största problemet som jag ser är det att bussen går klockan 7 på morgonen, det är inte humant att kliva upp så tidigt enligt min mening. Jag har ju sån tur att Noel (oftast) går i säng kring halv 12 och sover till halv 8 då han vaknar och käkar, somnar sedan om och sover till ungefär kl 10-11. Det jag ville få fram med detta är inte att skryta över vilken fantastisk nattsömn jag har utan att när jag sist var upp så tidigt var nog när jag jobbade sist. Alltså den 25 maj 2008.
Det som (planerat) ska inhandlas är hallmöbeln, lådinredningen, knoppar, skoställ, blockljus, toainredning, lekmatta till Noel, leksaker till hundarna m.m.

Aja, nu är Johan på gång hem (äntligen) så jag ska försöka hinna ha packat nån flyttkartong innan han kliver innanför dörren!

Tack för ett trevligt fika idag Maria och Marie, alltid lika mysigt!

Klart slut.

En trött skrutt med nappen på sniskan!


Kommentarer
Postat av: Marie M

Ja, det var mysigt som alltid! :)

Hoppas ni får kul på Ikea, håll hårt i slantarna. ;)Kram

2008-11-29 @ 14:35:01
Postat av: Maciel

Ah såå söt han är.



Varför tar ni inte bil?



Kram!

2008-11-29 @ 14:58:07
URL: http://macielleal.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej! Hängde inte riktigt med på hur dina julstjärnor såg ut! Men är dom i plast så går det kanon att spraya med vit färg( kolla bara så att färgen funkar för plast) Det kluriga är att spraya dom! Man får inte står för nära för då kan det börja rinna! Så har du ett garage eller att det är en vindstilla dag så är du i hamn! Annars kan du ju testa måla med pensel, ibland blir det ett bättre resultat!



Hoppas det hjäper lite



(hon som sprayar allt)

2008-11-29 @ 17:34:46
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Lina

Synd att jag missade er igår! Hoppas ni har haft en bra dag på IKEA.

2008-11-29 @ 23:59:50
URL: http://itsahouse.blogspot.com
Postat av: Sara Svanefjord

Ja nu hoppas jag att det går fort för oss att slippa vara sjuka. Jag mår mycket bättre idag tack & lov så jag kan åka till Alvin :) Ibland blir det jävligt utdraget när man drabbas av någon sjuka.

2008-12-01 @ 07:57:00
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Anonym

OJ! Va lik pappa han var!

2008-12-02 @ 18:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0