Söndagsfika!

I dag har jag vart på söndagsfika med magarna, lika trevligt som alltid! Det känns nu på fikaträffarna att det börjar närma sig för en del av oss! Samtalsämnena är helt andra än för bara en månad sedan. Nu är det mycket funderingar och prat om förlossningen och man känner att den närmar sig med stormsteg! Det är så mycket värt att få ventilera tankar och funderingar med likasinnade! :)

Sen kom jag ju på att jag hade tabbat mig rejält. Jag hade glömt anmäla mig till hundutställningen här i Vännäs i juni. Jag glömmer hela tiden bort att anmäla mig till utställningarna då man fortfarande är kvar i dressyrtävlingarnas värld med hästarna. Där gick typ anmälningarna ut två veckor innan tävlingen gick av stapeln och nu är det typ 6 veckor innan utställningen. Innan man ens börjat fundera över när anmälningstiden gått ut har dom i princip redan tryckt programmet men jag gjorde ett tappert försök till att efteranmäla mig och, tro det eller ej, DET FUNKADE! :) Så nu är både jag och Vicke (som även hon verkar vara kvar i dressyrens värld) anmälda, perfect!

Annars är det en ganska lugn dag idag, Johan är på träning nu i kväll och jag ska sätta mig och se ett program av Lyxfällan! Han har förhoppningar om att jag ska se hockeyn med han i natt kl kvart över ett som räcker till halv fyra och sedan ska jag upp för att jobba kl 6 (j a g t r o r j a g s k i p p a r h o c k e y n).
I morgon är det andra gången på föräldrautb. och det ska handla om normala förlossningar. Tänk om man inte får en normal förlossning då? Då ligger man knivigt till! Men, med min tur ska man väl vara glad om man får en förlossning överhuvudtaget!

Godnatt!

Idag är en sån dag jag saknar min älskade häst hemskt mycket.
image45

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för inlägget i min gästbok! Men tänk att ni ska ha barn! Vad roligt! Det hade jag ingen aning om. Lycka till så jättemycket!

Med oss är allt bara fint. Vi dras dock med ganska otrevliga förkylningar som vi hade med oss hem från Paris. Pippi löper. Än så länge är det ganska lugnt, men det blir ju värre vid höglöpet.

Krama gullvovvarna!

2008-05-12 @ 09:28:13
URL: http://www.simplesite.com/whippeternal
Postat av: Malin Harju

Hej på er!
Kul att få titta in här och se att allt är bra! Grattis till nykomligen (som dock inte kommit ut än!), måste kännas fantastiskt spännande!

Hoppas allt är bra?

Må så gott!

Malin, Johan och Lotus i Övik
www.ekoblogg.blogg.se

2008-05-12 @ 15:31:45
URL: http://www.ekoblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0