Hundbus!

Jag har varit ut med Anna som har Enzos bror och promenerat i skogen på fm! Riktigt trevligt och vilket väder! :) Annars händer inte mycket här, sitter mest och latar mig på balkan nu när jag är ledig! Eller jo, förresten jag tror att jag har fått en hjärntumör änfast Johan skrattar åt mig och mamma säger att jag är hypokondriker. Annars är det då en jävligt stor bula som jag inte förstår hur jag skulle kunna ådstakommit utan att märka något!
Nä, nu ska jag ut och sätta mig i solen och fortsätta läsa min kära bok, en shopaholics bekännelser! Sen ska jag fixa till mig lite, fara till mamma och Kenneth och dricka kaffe, sedan in till stan och hämta upp Johan och sedan ut till Sofiero och överraska Johans farmor och farfar!

Här kommer bilder från promenaden!

Uppför backen:
image43

Och nerför backen:
image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0