Förbannat.

Ringde som sagt FK om havandeskapspenningen i dag då dom för två veckor sedan då jag lämnade in det sa att den 5 maj bör vi veta om det beviljas eller ej. Men, vad tror ni hon sa? Hon kunde inte ens se att någon påbörjat mitt ärende. Är det inte typiskt? Jag som hade tänkt jobba sista dagen nästa torsdag, det lär jag ju kunna fetglömma. Jag blir så förbannad att jag skulle kunna.... Jaa, jag vet inte vad jag skulle kunna men snart är jag kapabel till vad som helst. Som att inte det skulle räcka så suger jobbet pung, jag är så trött och LESS. Och till råga på allt så har vi än ingen rörmockare som kan göra rördragningen. Det verkar vara ett jävla släkte det där. Antingen har dom så mycke arbete att dom inte hinner ta på sig nåt mer, eller så har dom lite arbete men är för lat för att röra på röven. 

Jag känner mig måttligt lycklig kan jag säga.

Nä, bäst att fortsätta rörmockarjakten.

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0