Done and done!

Så var helgen över och träden borta!

I helgen har vi som sagt huggit träd, dragit ris, burit stockar och krattat pinnar. Det gick riktigt bra och resultatet blev kanon! Lisa och Andreas kom och hjälpte till på lördagen vilket resulterade i att det gick ännu snabbare, tack än en gång till ni som var där! Det känns som att det äntligen börjar hända något nu! Vi var på banken i går och skrev på alla papper om byggkreditivet och nu på lördag börjar vi gräva för grunden!


Innan någon gått lös.


Ju fler kockar desto bättre soppa!


Bara en tall kvar, annars är det klart!



Annars då? Jaa, man kände sig ju ganska mör efter helgens bravader och bara det att inse att man inte längre är någon smidighetsminister är en svår uppgift. Jag hatar att sitta stilla och alla tjatar att gå och sätt dig och vila en stund men seriöst, hur roligt är det att sitta och titta på när andra arbetar? Bedrövligt tråkigt tycker iaf jag att det är men, då får man lida för det sen då man har så ont i ryggen att man känner sig som en 80-åring. Jaja, jag vet inte vilket som är bättre!
Annars så snurras det och bökas på för fullt i magen och på föräldrautb. på torsdag ska vi upp och kolla på förlossningen, jag kommer väl antagligen att svimma eller få panik och springa ut då man hör alla skrik från rummen!

Nu ska jag försöka städa undan lite grann! Ha det!

Kommentarer
Postat av: Maciel

Din blogg i mitt hierta <3

2008-05-21 @ 09:45:17
Postat av: Susanne

Vilken plats att bygga hus på! Fantastiskt fint!



Nu är Pippi inne på slutspurten av löpet. Oj vad skönt det ska bli när hon är klar!

2008-05-22 @ 20:01:15
URL: http://www.simplesite.com/whippeternal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0