Vaddå UL-papper?

I morgon är det den stora dagen vilket innebär ultraljudsdagen! Äntligen ska man få se vad det är för liten kråka som gömmer sig där inne. Mitt i lyckoruset sitter jag och läser på familjeliv att man ska tydligen ha fått hem några papper där det ska stå att man ska dricka massor och gud nåde den som pissar innan man varit där. Varför har jag inte fått något sånt papper? Skulle inte förvåna mig det minsta om min BM inte hade den tekniska förmågan inne då hon bokade våran tid. Skulle va så jävla typiskt att när man väl står där kl 08.00 i morgon så ser kvinnan i receptionen ut som ett frågetecken och säger de ord man minst vill höra den dagen man ska på UL, det måste ha blivit nåt fel så du får komma tillbaka någon annan dag.

Fan jag måste gå, strykbrädan rasa i hop med katten på och hundarna under.

Ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0