Första inlägget.

Jaa, vars ska man börja?
Bloggen heter ju alltså ett husbygge, en bäbismage och två vilddjur. De första två sakerna antar jag inte är så svåra att utläsa. Vi har nu köpt våran drömtomt och ska börja bygga vårat egenritade hus i sommar, det kommer säkerligen bli fantastiskt jobbigt och fantastiskt roligt! En bäbismage? Japp, i augusti är tanken att underverket ska dimpa ner, eller ja, dimpa ner vet jag inte om. (Tänk om det vore så enkelt) Men förhoppningsvis komma ut iaf!
Sen vilddjuren, det är våra två bedårande whippetar som för det mesta ser ut som två små hypeade silkesapor och är mer påhittiga än en hel grupp dagisbarn tillsammans. Men där emellan så är dom lugnet själva.
Jag kastar in några talande bilder på dom så ni förstår min beskrivning.

Nää, dags att återgå till jobbet men, jag ska försöka komma igång med skrivandet nu!

image5image6

Kommentarer
Postat av: Hanna

Första gången jag hittar hit tror jag men hit kommer jag tillbaka. Gravid jag oxå och går i husbyggarplaner.

Är det lösvirkes ni har byggt?? Ser jättefint ut. kan du inte lägga ut en planlösning. Vilket husföretag har ni anlitat (om ni anlitat nåt..) Det är ju en sån djungel....

2008-08-29 @ 14:05:01
URL: http://husdrommn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0